środa, 1 maja 2013

Rogaty hazard

Dawno, dawno temu miałam okazję robić serię ilustracji do kart (zadanie studenckie). Na początku powstało ledwo siedem, ale po jakimś czasie (około dwóch lat później) postanowiłam podjąć zadanie i powstało 55 ilustracji. Powstała pełna talia kart. Nie ukrywam, że rozpiera mnie jeszcze duma z powodu mojej wytrwałości w tym projekcie :P.
Ale co to ma wspólnego z dzisiejszym wpisem? Mianowicie postanowiłam wepchać część powstałych wtedy ilustracji do medalionów - tworząc przy tym mroczną serię biżuterii. Efekt poniżej - przedstawiam wybrane cztery:



 



A tu użyte ilustracje:





Jak widać jest to nieco ciężki klimat, ale... właśnie tym się zajmuję oprócz dziergania handmadów. Tak wyglądają moje prace graficzne. Nie wszystkie, lecz tak mi w duszy gra :).

EDIT:
PS. Kompletnie nie potrafię ładnie sfotografować wyrobów ze szkłem :(. Wychodzą stanowczo gorzej niż w rzeczywistości wyglądają. Czy ktoś wie jak to się robi?

15 komentarzy:

  1. Wow! Bardzo mi się te ciężkie klimaty podobają!
    W sumie to ze mną jest trochę podobnie - z jednej strony decoupage w kwiatki, z drugiej biżuteria z kości i łapacze snów z czaszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. są rewelacyjne, mimo że mrocze ale są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze szkłem nawet w studiu są problemy, a w domowych warunkach raczej nic nie poradzisz, mogę jedynie polecić kupno namiotu do fotografowania produktów- równomiernie rozprasza światło, i choć nie eliminuje do końca odbić, jest pomocny.
    A tak przy okazji- Skyrimowy notes i bransoleta przyszły w poniedziałek, dzięki wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Popytam jeszcze jakiś znajomych mi fotografów - może oni pomogą ;).
      Super, że przesyłka dotarła - kiedy wyszła z Polski 'straciłam ją z oczu" ;).

      Usuń
    2. U nas na roku wszyscy mieli z tym problem, nawet wykładowca nie potrafił konkretnie pomóc, ale może Ty trafisz na kogoś, kto zna super sposób na to :)

      Usuń
    3. Szperając po siedzi widzę, że ludzie jakoś dają radę i ich biżuteria wyglądają całkiem ładnie... chyba, że to wszystko 'fotoszopki'. Ale wtedy poczuje się zawiedziona :F.

      Usuń
    4. Aj tam, u Ciebie bardzo ładnie to wygląda :) A no i wiele ludzi używa fotoszopa do tego. Sprawdź sobie ten artykuł, może wygrzebiesz jakieś rady dla siebie, a i jest tam całkiem niezły pomysł na zbudowanie takiego namiociku samemu: http://stylecampaign.com/blog/2009/05/10-etsy-sellers-share-jewelry-photography-tips/

      Usuń
  5. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.
    dekoMagJa.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne. I mówisz, że w rzeczywistości wyglądają lepiej niż na zdjęciach? Przecież już tutaj zapierają dech w piersiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilustracje- mistrzostwo. Wisiorki- mistrzostwo nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra klimat w ilusracjach :) Piękna sprawa... aż chce mi się wrócić do rysowania, kilka lat w plastyku i tyle godzin rysunku, a teraz przed kompem ślęcze w czymś co nie chciałem robić :D A tak wogole to http://www.etsy.com/listing/130850077/steampunk-journal-with-red-eye-for?ref=shop_home_active ten notes super sprawa :) moze kupie tylko zastanawiam sie co tam bede wpisywal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są cudowne :3
    Chętni bym nabyła jedno z tych cudeniek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Capall Mara , Blogger